اخبار

استاندار مرکزی؛

آذرآب نگین صنعت استان مرکزی و آینده آن روشن است

آذرآب نگین صنعت استان مرکزی و آینده آن روشن است
به گزارش روابط عمومی و صنعتی شرکت صنایع آذرآب، فرزاد مخلص‌الائمه در جریان بازدید معاون وزیر صمت از شرکت آذرآب اظهار کرد: مسائل شرکت آذرآب مسائل پیچیده ای بوده و هست، این شرکت درگیر پرونده فساد و خصوصی سازی ناموفق و مسئله دار بوده که در پی همین مهم مشکلات دیگر ایجاد شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شهید رئیسی در سفر استانی خود به استان مرکزی، در بدو ورود به استان از شرکت آذرآب بازدید کردند که در نهایت اقدامات لازم جهت احیای این شرکت با تغییر هیئت مدیره و سپس سهامدار انجام شد.

 مخلص‌الائمه اضافه کرد: در حال حاضر فرایند این شرکت رو به رشد است البته هنوز هم در حداقل ظرفیت در حال حرکت است اما همدلی و هم افزایی بین اجزای شرکت، آینده روشنی را رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: دکتر رئیسی اقدامات خوبی را در راستای احیای این شرکت انجام دادند و با همراهی های صورت گرفته اکنون مسیر آزاد شده است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه آذرآب کماکان نیازمند کمک از سوی وزارت صمت، دستگاه های مربوطه و سهامدار عمده است گفت: نیاز است برای حل شدن مسائل دست حمایت همچنان بر این شرکت باشد.

مخلص‌الائمه در ادامه تاکید کرد: آذرآب کماکان نگین صنعت استان است و درخشان تر مسیر ترقی و پیشرفت را طی می کند، خواسته شهید جمهور رسیدن این شرکت به رتبه استخدام سه هزار نفری گذشته بود که باید تلاش شود تا محقق شود. وی تاکید کرد : بزرگترین قراداد تاریخ کار آذرآب در این دوره منعقد شده و پیشرفت این شرکت در بستر یک آرامش پیش می رود.

دکتر مصطفی عظیمی، معاون بازرگانی شرکت آذرآب اراک هم در این نشست گفت: صدور کارت بازرگانی یکی از خواسته‌های مهم این شرکت است.

وی افزود: مجموعه آذرآب به دلیل چندین سال مشکلات مختلف از جمله سهامدار نااهل دچار بدهی‌های زیادی مالیاتی، بدهی به بانک‌ها، تعهدات ارزی و چک‌های برگشتی و مسایل دیگر هرکدام عاملی برای جلوگیری از صدور کارت بازرگانی شده است.

مهندس علیخانی، معاونت پروژه های نیروگاهی آذرآب گفت: اکنون این شرکت پروژه‌های و قراردادهای بزرگی آذرآب در دست اجرا دارد و برای ورود کالاها نیازمند به کارت بازرگانی دارد.

 وی یادآور شد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا با مدیریت استان و مصوبه وزیر صمت و معاون اول رئیس جمهور این موضوع گره‌گشایی شود، اما تاکنون محقق نشده است، تعهدات ارزی را از دیگر مشکلات شرکت دانست و گفت که رفع آنها برای آذرآب یک ضرورت است.
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۲۸۸
کد خبر : ۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@azarab.ir

 
تلفن: 9-33136200-086 ، 33450000-086

تلفن:84921000 -021
فکس :33134382-086، 88799443-021

کارخانه اراک ، میدان صنعت کد پستی 97873-38189

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا شماره 15
کد پستی 13981-19919