اخبار

نیروی انسانی مهمترین سرمایه در شرکت صنایع آذرآب

نیروی انسانی مهمترین سرمایه در شرکت صنایع آذرآب

 

 

به گزارش روابط عمومی و صنعتی شرکت صنایع آذرآب، محسن ابراهیمی مدیر آموزش و پژوهش شرکت صنایع آذرآب در خصوص دوره های آموزشی برگزار شده واحد آموزش و پژوهش در 4 ماهه سال جاری افزود: با توجه به تغییر و تحولات عصر حاضر، شرکت صنایع آذرآب به دانش، نظرات و خلاقیت کارکنان نیازمند است که این امر از طریق برگزاری دوره های آموزش به عنوان یکی از ابزارهای مفید ارتقاء کیفی قابل تحقق می باشد، بنابراین برنامه ریزی دقیق آموزش و رعایت فرآیندهای آموزشی در شرکت به شیوه علمی امری حیاتی است.

 مدیر آموزش و پژوهش شرکت صنایع آذرآب با اشاره به اینکه آموزش ایمنی به کارگران و صاحبان کار این اجازه را می‌دهد تا به صورت موثر در ارتقا سطح ایمنی محیط کار خود، مشارکت داشته باشند ادامه داد: در همین راستا در مدت مذکور، 2 هزار و 652 نفر ساعت دوره آموزشی ایمنی و زیست محیطی در شرکت برگزار شده است.

 وی افزود: آموزش ایمنی، یکی از مهمترین مسئولیت‌های کارفرمایان، واحد استخدام و واحدهای HSEدر شرکت صنایع آذرآب نسبت به کارگران خود می‌باشد که این آموزش، به کارگران کمک می‌کند تا از چالش‌ها و خطرات کار خود آگاهی داشته باشند و به سلامتی خود احترام بگذارند.

 ابراهیمی در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه بسط و توسعه فرهنگ ایمنی مناسب در مرحله نخست موجب اصلاح رفتارهای فردی و نهایتا موجب کاهش خطاهای انسانی و حوادث می شود، برگزاری 3 هزار و 204 نفر ساعت دوره آموزشی فرهنگ ایمنی نیز صورت گرفته است.

 وی برگزاری دوره های فنی و تخصصی را از دیگر دوره های برگزار شده عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 هزار و 370 نفر ساعت دوره کارشناسی، 7 هزار و 420 نفر ساعت دوره تولیدی و 2 هزار و 570 نفر ساعت دوره بازرسی در این حوزه برگزار شده است.

 ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به رسالت و اهداف مشخص شده در شرکت صنایع آذرآب در راستای افزایش تخصص، دانش و مهارت فنی و توانمندسازی هرچه بیشتر شرکت پیش بینی شده است که تا پایان سال دوره های ISO 3834، مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت دانش،ANSYS، سرپرستی، Piping، اصول و فنون مذاکره، دوره های کارگاهی و ... نیز برگزار شود.

۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۱۱۱
کد خبر : ۱۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

info@azarab.ir

تلفن:84921000 -021
فکس : 88799443-021

تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا شماره 15
کد پستی 13981-19919